تکنولوژی

دریافت تندیس از انجمن ملی و فراکسیون مجلس شورای اسلامی

  • 1061

این اجلاس که تحت نظر انجمن ملی حمایت از حقوق مصرف کنندگان و فراکسیون حمایت از حقوق مصرف کنندگان مجلس شورای اسلامی برگزار می گردد، هر ساله به بررسی عملکرد شرکت های تولیدی، خدماتی و سرمایه گذاری در تمامی اصناف و صنایع پرداخته و آنها را مورد ارزیابی قرار می دهد.

ﺩﺭ ﺍﯾﻦ ﺍﺟﻼ‌ﺱ ﺭﺋﯿﺲ ﺍﻧﺠﻤﻦ ﻣﻠﯽ ﺣﻤﺎﯾﺖ ﺍﺯ ﺣﻘﻮﻕ ﻣﺼﺮﻑ‌ﮐﻨﻨﺪﮔﺎﻥ ﺑﺎ ﺑﯿﺎﻥ ﺍﯾﻨﮑﻪ ﻣﺸﺘﺮﯾﺎﻥ ﺭﺍﺿﯽ ﺑﻪ ﻋﻨﻮﺍﻥ ﺳﻮﺩ ﺷﺮﮐﺖ ﻫﺎ ﻣﺤﺴﻮﺏ ﻣﯽ ﺷﻮﻧﺪ،ﮔﻔﺖ: ﺍﺭﺯﺷﻤﻨﺪﺗﺮﯾﻦ ﺳﺮﻣﺎﯾﻪ ﺷﺮﮐﺖ ﻫﺎ، ﺭﺿﺎﯾﺖ ﻣﺸﺘﺮﯼ ﺍﺳﺖ ﮐﻪ ﺑﺎﯾﺪ ﻣﻮﺭﺩ ﺗﻮﺟﻪ ﻗﺮﺍﺭ ﮔﯿﺮد. ﺳﯿﺪ ﻣﺤﻤﺪ ﺟﻌﻔﺮﯼ ﺑﺎ ﺑﯿﺎﻥ ﺍﯾﻨﮑﻪ ﻣﺼﺮﻑ، ﻫﺪﻑ ﻧﻬﺎﯾﯽ ﺗﻮﻟﯿﺪ ﺑﻪ ﺷﻤﺎﺭ ﻣﯽ ﺭﻭﺩ ﮔﻔﺖ: ﺑﻪ ﻫﻤﯿﻦ ﺩﻟﯿﻞ ﺳﺮﻣﺎﯾﻪ ﮔﺬﺍﺭﺍﻥ ﻭ ﺻﺎﺣﺒﺎﻥ ﺻﻨﻌﺖ ﺑﺎﯾﺪ ﺑﻪ ﻣﻘﻮﻟﻪ ﺭﺿﺎﯾﺖ ﻣﺸﺘﺮﯼ ﺗﻮﺟﻪ ﮐﻨﻨﺪ. 

ﻭﯼ ﺍﺩﺍﻣﻪ ﺩﺍﺩ: ﻧﻬﻢ ﺍﺳﻔﻨﺪ ﻣﺎﻩ ﺑﻪ ﻋﻨﻮﺍﻥ ﺭﻭﺯ ﺣﻘﻮﻕ ﻣﺼﺮﻑ ﮐﻨﻨﺪﻩ ﺩﺭ ﺗﻘﻮﯾﻢ ﮐﺸﻮﺭ ﺛﺒﺖ ﺷﺪﻩ ﺍﺳﺖ ﻭ ﺍﯾﻦ ﺍﻣﺮ ﺍﻫﻤﯿﺖ ﻣﻮﺿﻮﻉ ﺭﺍ ﺑﺮﺍﯼ ﻣﺎ ﺗﻮﻟﯿﺪ ﮐﻨﻨﺪﮔﺎﻥ ﻭ ﺳﺮﻣﺎﯾﻪ ﮔﺬﺍﺭﺍﻥ ﺭﻭﺷﻦ ﻣﯽ ﺳﺎﺯﺩ ﮐﻪ ﺑﺎﯾﺪ ﺑﻪ ﺁﻥ ﺍﻫﻤﯿﺖ ﺩﻫﯿﻢ. ﺟﻌﻔﺮﯼ ﺩﺭ ﻋﯿﻦ ﺣﺎﻝ ﺑﯿﺎﻥ ﮐﺮﺩ: ﺗﻮﺟﻪ ﺑﻪ ﻧﯿﺎﺯ ﻣﺸﺘﺮﯼ ﻭ ﺗﻤﺎﯾﻼ‌ﺕ ﺍﻭ ﺍﺯ ﻣﻬﻢ ﺗﺮﯾﻦ ﻣﻮﺍﺭﺩﯼ ﺍﺳﺖ ﮐﻪ ﺑﺎﯾﺪ ﻣﻮﺭﺩ ﺗﻮﺟﻪ ﻗﺮﺍﺭ ﮔﯿﺮﺩ. علاوه بر ایشان، چند تن از مدیران ارگانهای دولتی، نمایندگان مجلس و اساتید دانشگاهی به سخنرانی درباره مقوله پر اهمیت رضایت مشتری پرداختند. 

امسال مجموعه بانی اسپرت، توسط تیم تحقیق و داوری این اجلاس مورد ارزیابی قرارگرفت و پس از بررسی خدمات ارائه شده و اهتمام بانی اسپرت در راستای احقاق حقوق مصرف کننده و رضایتمندی مشتری، تندیس این اجلاس به مدیران بانی اسپرت، آقایان بهزاد و میلاد یوسفی اهداء گردید. 

بانی اسپرت به دلایل ارج نهادن به مشتری، ارائه خدمات گسترده و با کیفیت، خدمات رسانی سراسری کشوری و ارتباط با مشتریان از طریق واحد رضایت مشتری موفق به دریافت این نشان گردید. بانی اسپرت جزو اولین شرکت های فعال در صنعت فروشگاه آنلاین در کشور بود که توانست به این موفقیت دست پیدا کند.

 

سپاس بی پایان از خداوند یکتا و شما همراهان و دوستان همیشگی بانی اسپرت

نظرات

  • سینا
  • ( 1395/02/26 )
احسنت بر شما 

نظر خود را بنویسید


حاصل جمع 2 + 0 چند است ؟

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار